Stiri din Israel


Acest mesaj este de la fr Daniel Stanger, pastorul fondator al bisreicii “Isus Mantuitorul”. Acum locuieste in Nazaret – Israel.

Shalom din israel.

Am scris din nou despre ce a lucrat Domnul cu noi in luna ianuarie.

Sper ca va rugati pentru noi. Ne e dor de voi!

In ultima vreme am inceput sa afirm tot mai des ca sunt mandru de ce face Domnul prin noi si am si de ce sa spun asta.

Adelina, fata mea cea mare care s-a schimbat in ultima vreme radical, de curand a fost introdusa in prietenii de pe face book de un rabin din Statele Unite cu care chiar a vorbit de cateva ori si una dintre discutii a fost atat de interesanta deoarece Adelina si-a marturisit credinta si l-a intrebat ce parere are despre Ieshua si i-a spus de ce a venit Ieshua pe pamant si ca fiecare evreu trebuie sa cerceteze scriptura si sa creada in Ieshua deoarece El este Mesia cel promis asa cum scrie in Vechiul testament. A  fost o marturie extraordinara. Si de asemenea vineri am fost in alt oras la o intalnire de tineret si am inchiriat un microbuz, iar Adelina a fost responsabila cu transportul si a stat langa sofer tot timpul. Soferul era un arab catolic, dar nu isi exersa credinta deloc, era credincios numai pentru ca se nascuse intr-o familie de catolici. Tot drumul, Adelina i-a vorbit de Domnul, speram ca la sfarsirul calatoriei sa-si fi pus in gand sa Il caute pe Dumnezeu si sa se apropie de El.

La tineret Domnul continua sa lucreze, la una din intalniri am invitat un student arab la teologie din Nazaret care a avut un mesaj extraordinar si a indemnat tinerii sa fie facatori de pace intre evrei si arabi, numindu-ne fratii lui in Mesia. Ne-am simtit super, el a zis ca e prima data cand merge la o intalnire a evreilor, dar nu va fi ultima. Ne rugam acum pentru niste intalniri comune intre arabi si evrei aici in zona si chiar sa organizam o conferinta in luna aprilie impreuna. Doamne ajuta! Saptamana trecuta am avut o intalnire comuna cu tinerii din Pooria, un orasel mic la 35 km  departe de noi, a fost un botez cu 9 tineri si apoi am avut partasie, am fost impreuna in jur de 50 de tineri si ne-am apropiat mai mult unii de altii si toti de Domnul.

Despre muzeu, ce sa zic, de fiecare data cand merg acolo ma incarc din punct de vedere spiritual. De pilda la ultimul grup pe care l-am avut. A fost un grup de pastori din Marea Britanie si la inceput m-am temut putin deoarece am zis ca ei stiu destule, poate chiar mai multe decat stiu eu, dar pana la urma a fost atat de placut sa fiu cu ei in muzeu si m-am simtit atat de liber si de bine si ei la fel, incat la sfarsitul grupului am primit chiar si doua comentarii care m-am ajutat foarte mult. Unul din ei mi-a zis ca o sa iasa foarte multe predici din ce le-am spus eu acolo, iar altul cu lacrimi in ochi mi-a zis ca imi multumeste ca am fost o binecuvantare pentru el. Ce bine m-am simtit stiind ca Domnul m-a folosit si de aceasta data. Am inceput de curand sa corespondez cu un martor al lui Iehova care a vizitat muzeul si vrea sa discute despre credinta mesianica, vrea sa afle mai multe si sper sa fie o ocazie buna sa ii vestesc evanghelia. Tot aici trebuie sa spun ca am niste prieteni arabi pe care i-am cunoscut prin niste cunostinte comune, unii sunt musulmani, altii sunt crestini ortodocsi, si pe unul dintre ei crestin orthodox, l-am luat intr-o zi la muzeu si a auzit evanghelia, a ramas foarte impresionat, spunand ca vrea sa vina la muzeu si cu sotia lui intr-o zi.

In alta zi o romanca care a fost la muzeu anul trecut a zis ca ar vrea sa mai mearga odata impreuna cu cateva prietene si am zis de ce nu. Am stabilit data si ora cand trebuia sa ne intalnim si mi-a zis ca o sa vina 4 fete. Dar cand m-am dus la intalnire erau 8 fete. A trebuit sa luam un taxi si sa mergem toti, dar m-am bucurat pentru ca au fost mai multi si nu mai putini. La  sfarsit le-am dat de data asta biblii la cine a vrut si a zis ca vrea sa citeasca si au fost 4 doritori. A doua zi una dintre fete a venit si a zis ca a incercat sa citeasca dar nu stie cum sa citeasca pe ea si L-am slavit pe Domnul ca nu au primit bibliile in zadar ci le vor citi si vor crede, pentru asta ma rog. Ii multumesc Domnului si pentru cei care au contribuit si au platit biletele de intrare acum ca si in celelalte ocazii.

Daniel, Nazareth, Israel

2 thoughts on “Stiri din Israel

  1. Salutari din Romania! Stirile lui Daniel mi-au incalzit inima, mi-au dat bucurie, speranta. Ma rog pentru tine Daniel. SALOM. Aurel Cojoc

Lasă un răspuns

